Fehérrépa nem csak levesbe!

Forró levesek vacsorára

Rostos finomságok egész napra - Vacsora

Vacsorára is jó választás egy könnyű saláta zöldségekkel, gyümölcsökkel vagy esetleg egy tányér zöldség leves. A rostok segítenek elkerülni, hogy lefekvés előtt farkaséhes legyél

Waldorf saláta

Hozzávalók
1 szárzeller 1 cm-es szeletekre aprítva
2 alma 1 cm-es kockákra szelve
fél citrom leve
1,5 dl natúr joghurt
1-2 tk mustár
só, bors ízlés szerint
1 marék dióbél megpirítva
 

  1. Keverd a joghurtba a mustárt, majd ízlés szerint sózd, borsozd.
  2. Öntsd a feldarabolt almára a citrom levét, és jól keverd el.
  3. Keverd össze az almát a feldarabolt szárzellerrel, majd öntsd rá a joghurtos öntetet.
  4. A tetejére szórj pirított diót. 
Ha napközben nassolnál, egyél gyümölcsöt egy kevés maggal. Egy pár szem szőlő dióval  vagy egy alma mandulával kitűnő csemege, emellett pedig remek vitamin és rostforrás.

 

A rostban és vitaminokban gazdag táplálkozás mellett ne feledkezz meg a megfelelő folyadékbevitelről sem! Igyál legalább 8 pohár vizet naponta az egészséges életért!