Rántsuk le a leplet a nátrium-glutamátról!

Az élelmiszerek dúsítása vitaminokkal, ásványi anyagokkal

Ezért jó, ha mindig van otthon hagyma - Téli vitaminbombák

Tippjeink segítenek beilleszteni étrendedbe a hagymaféléket, melyek utánozhatatlan ízük mellett az egészséged védelme szempontjából is kitüntetett nyersanyagok. 

Lehet hasznos, ami csíp?    

Szeleteléskor könnyezést váltanak ki, mégis érdemes időt áldozni a hagymaféléknek. Nagyobb mennyiségben találhatóak bennük ugyanis olyan vegyületek, melyek mikrobaellenes hatásúak, emellett kedvezően befolyásolhatják a szív- és érrendszer egészségét is. 

 

Dobd fel kedvenc salátádat reszelt fokhagymával ízesített joghurtos öntettel, vagy túrókrémedet egy kevés póréhagymával, de készíthetsz különleges ízű csatnit is lilahagymából!

 

Több nézőpontból is táplálék

Tudtad, hogy a hagymafélék tartalmaznak olyan alkotórészeket is, amelyek az immunrendszert támogató, bélben élő jótékony baktériumok táplálékául szolgálnak, növekedésüket segítik? 

 

Turmixszold össze a húslevesben főtt hagymát, sárgarépát és petrezselyemgyökeret, szükség esetén ízesítsd kevés sóval, őrölt borssal – így percek alatt értékes összetevőkben gazdag, mártást készíthetsz.

 

Az értékes gondolatokat köszönjük szakmai partnerünk, az MDOSZ kollégájának, Szász-Győző Zsuzsannának!