3 tipp, amivel feldobhatod a leveseket

Mellettem robbant fel a vitaminbomba 1. rész

Banán-ananász smoothie

Déli gyümölcsökből készül ez a finom, krémes vitaminban gazdag ital. Készíts belőle többet is bátran a család többi tagja is kedvelni fogja!

Hozzávalók (~170 kcal)
1/2 db banán
1,5 dl tej (1,5%-os)
8 dkg ananász
 

  1. A gyümölcsöket hámozd meg és darabold fel.
  2. Az összedarabolt gyümölcsöket a tejjel tedd turmixgépbe, és fél perc alatt turmixszold krémesre.
  3. Poharakba adagolva friss ananásszal díszítsd.

 

Nestlé tipp
Egy pohár ebből a finom italból nem több mint 170 kalóriát tartalmaz. Tejtermékek választásánál törekedj arra, hogy az alacsonyabb zsírtartalmúakat részesítsd előnyben. 
A tej az egyik legfontosabb kalciumforrásunk, tartalmazza a hasznosulásához fontos D-vitamint és laktózt, azaz a tejcukrot! 

Ha pedig még tovább fokoznád az élményt, fogyassz mellé granolát! A Nestlé új, ropogós müzli családja  Lion, Ciniminies vagy Nesquik verziókban érhető el, és feldobja a reggeled!