Keresés

Hasonló címkék Mutasd az összes címkét

Mutasd az összes címkét

5 tipp, hogyan legyenek rostosabbak az étkezések

A napi szükséges rost mennyiség elfogyasztása nem is olyan nagy ördöngösség, ha beiktatsz étkezésenként pár jó szokást.

Öt tippünk segít még több rostot fogyasztani a család minden tagjának az egészséges életért!

  1. Szendvicsek: Ha szendvicset reggelizel vagy vacsorázol, válassz teljes kiőrlésű kenyeret, pékárukat, és mindig egészítsd ki valamilyen friss, idényjellegű zöldséggel is. 
  2. Édes reggelik: Ha az édesebb reggeliket kedveled, válaszd a teljes értékű gabonát tartalmazó gabonapelyheket, amelyekhez kiválóan illik egy kis friss gyümölcs és pár szem dióféle.
  3. Felnőttek tízóraija: A kisétkezésekre, mint a tízórai és az uzsonna, a felnőttek is vihetnek magukkal pár szem gyümölcsöt, amit bármikor gyorsan bekaphatnak. 
  4. Tízórai, uzsonna a gyerekeknek: nekik is csomagolhatsz rostdús, magvas, teljes kiőrlésű kenyérből készült szendvicset, vagy akár pár sárgarépát, uborkát felcsíkozva. Vigyenek magukkal mindig gyümölcsöt is az iskolába, édesség helyett pedig inkább müzli szeletet!
  5. Ebéd munka közben: Ha előző nap tudsz egy kis időt szánni az előkészületekre, vihetsz a munkába egy könnyű salátát, szendvicset vagy főzeléket. Érdemes készülni egy kicsit, mert a minőségi alapanyagokból készült ebéd friss zöldségekkel segít a kiegyensúlyozott étrend fenntartásában.