Zab, zab, zab

Jeges hűsítők granolával

5 tipp, hogyan használd a granolát

Ha te is imádod ezt a ropogós, mézes, magos müzlit, imádni fogod ezeket a tippeket. Így a nap bármely szakában, változatosan ehetsz rostokban gazdag granolát.

A granoláról elsőre mindenkinek a reggeli jut eszébe: rostban gazdag, kiegyensúlyozott reggelihez roppanós, mézes-magos zabpehely egy kevés sovány tejjel vagy joghurttal és egy pohár gyümölcslével. 
Ha azonban megszeretted a granolát, miért érnéd be ennyivel? Hiszen eheted tízóraira vagy uzsonnára is, desszertnek vagy köretnek egyaránt:

 

  1. Pohárkrémek aljára egy réteg granola kellemes roppanósságot és különleges ízt ad.
  2. Egyszerűen készíthetsz sajttortát, ha tészta helyett durvára aprított, kevés olvasztott vajjal összekevert granolát lapítasz a sütőforma aljára.
  3. Különlegessé teheted a salátákat, ha tetejükre egy kevés granolát szórsz. Próbáld ki így pikáns csirkesaláta receptünket. 
  4. Egy natúr zabkását is feldob, ha miután megfőtt, belekeversz egy kanálnyi granolát.
  5. A kedvenc fagyidhoz keverve, vagy tetejére szórva biztos, hogy leveszed a családot a lábáról.

 

Nestlé tippünk
Otthon is nagyon egyszerűen készíthetsz granolát, de ha még egyszerűbben szeretnéd megoldani a család rost- és tápanyag bevitelét, válaszd a Nestlé granoláit kakaós Nesquik, fahéjas CiniMinis vagy csokis-karamellás Lion változatban.