Adalékanyag? Na nee!

E-szám - avagy az adalékanyag „rendszámtáblája”

3 érv amellett, hogy kipróbáld a modern konyhai eljárásokat

Sütőzacskó? Papiruszban sült hús? Számos olyan új konyhai eljárást köszönhetünk az elmúlt évtized élelmiszeripari fejlődésének, mely nemcsak leegyszerűsíti a főzést, de a kiegyensúlyozott étrendet is támogatja. Itt az ideje kipróbálni.

A rohanó hétköznapokban az egészséges életmód mellett a családdal töltött minőségi idő áll a prioritási lista dobogóján. A Nestlé ezen igényeket felismerve fejlesztette ki a Maggi Fortélyok Alapokat sütőzsákkal vagy papirusszal. Ezért próbáld ki őket:
 

  • Zsiradék hozzáadása nélkül is zaftos, ízletes ételeket készíthetsz. Így  gondoskodhatsz a család kiegyensúlyozott táplálkozásáról.
  • Használatukkal rengeteg időt spórolhatsz meg. Az ételek előkészítésével sem kell sokat bajlódnod, az elkészítésük pedig pofon egyszerű.
  • A különböző ízesítéseknek köszönhetően változatos ételek kerülhetnek a családi asztalra.
     
Tudtad?
A magyar felnőtt lakosság energiabevitelének jelentős részét a zsiradékok adják, közülük pedig a telített zsírsavak bevitele (pl. sertészsír, vaj, kókuszzsír) jóval meghaladja a javasolt mennyiséget. 

 

A túlzott zsírfogyasztással járó egészségügyi kockázatok csökkentése érdekében étrended kialakításánál figyelj a zsírban szegényebb alapanyagválasztásra, részesítsd előnyben a növényi olajokat, és próbálj ki hozzáadott zsiradékot nem, vagy csak minimális mértékben igénylő konyhai eljárásokat, mint a sütőzacskóban sütés, párolás, római tálban vagy a sütőben sütés.