Keresés

Keresés

Hasonló címkék Mutasd az összes címkét

Mutasd az összes címkét

Szuper strandkaják lángos helyett

Kiegyensúlyozott táplálkozás a strandon? Lehetséges. Olvasd el tippjeinket! 

  • Mielőtt elindulnál a strandra, mindenképp reggelizz! Jól eshet egy tál gabonapehely sovány tejjel, bármilyen gyümölccsel, mondjuk cseresznyével, meggyel, ribizlivel, áfonyával vagy málnával.
     
  • Tízórait, ebédet, uzsonnát csak akkor csomagolj, ha van hűtőtáskád, vagy olyan ételeket viszel, amik hűtés nélkül is könnyen elállnak. Ilyen lehet egy pár müzliszelet vagy gyümölcs. 

 

Ha a strandfelszerelés mellé nem szeretnéd cipelni még a napi betevőt is, marad a strand büfé. És már össze is fut a nyál a szádban, ha arra gondolsz, milyen finom sült kolbászt, rántott halat és lángost fogsz ott enni. 
Ha azonban fontos számodra, hogy itt is kövesd a kiegyensúlyozott étrendet, vagy egyszerűen szeretnéd, ha a bikiniben továbbra is jól mutassanak az idomaid, érdemes végiggondolni, mi legyen a menü. 

Bár a gyorsbüfék kínálata általában nem bővelkedik az egészséges táplálkozást kielégítő fogásokban, azért biztosan találsz olyan fogásokat, amiket nyugodt szívvel fogyaszthatsz. 

 

  • A hideg gyümölcsleves egyszerre hűsít és gondoskodik a folyadékpótlásról. 
  • Második fogásként választhatsz valamilyen grillezett húst friss zöldsalátával. Ha szereted a halat, akkor vízparton adja magát, hogy halat fogyassz. Válaszd a rostonsült verziót! 
  • A gyümölcsleves rögtön a desszertet is kiválthatja, de kérhetsz akár gyümölcssalátát is. Ne feledd, a kiegyensúlyozott táplálkozás lényege, hogy mindent ehetsz, csak mértékkel. Így tulajdonképpen egy kis adag fagyi vagy egy palacsinta is beleférhet. 

 

Víz, víz, víz


30-40 fokos hőségben akár 3-4 liter vizet is meg kell inni, hogy gondoskodjunk szervezetünk folyadék szükségletéről. 
 

Vigyél magaddal NESTLÉ FITNESS gabonapehely szeletet a strandra! Bírja a meleget és biztosítja az energiát a pancsoláshoz.