Kakaós zabkása reggelire

Fontos tények a reggeliről és a reggelizésről

Rostos finomságok egész napra - Reggeli

Tudod, miért fontos a rostokban gazdag táplálkozás? Szeretnél egy-két tippet, hogyan állíts össze rostdús, egészséges étrendet? Olvasd el sorozatunkat

A rostok szerepe kiemelkedő az egészséges, kiegyensúlyozott táplálkozásban. A gyümölcsök, zöldségek, teljes kiőrlésű gabonafélék és az olajos magvak is rostban gazdag ételek, ezért mindenképpen iktasd be őket az egészséges étrendedbe.


Reggeli rostosan

Ha eddig hanyagoltad a reggelit, mostantól változtass ezen! A megfelelő reggeli étkezés a kiegyensúlyozott táplálkozás fontos eleme. Így készíthetsz percek alatt rostokban gazdag reggelit:

  • 1 szelet teljes kiőrlésű kenyér fűszeres túrókrémmel, 1 pohár zöldségturmix 
  • Könnyű saláta teljes kiőrlésű pirítóssal, 1 pohár kakaó
  • Zabkása friss gyümölccsel, 1 pohár kávé
  • Gabonapehely natúr joghurttal és friss eperrel (vagy más gyümölccsel), 1 pohár frissen facsart narancslé