Kakaós zabkása reggelire

Kényeztető reggeli az ünnepek alatt

Meghitt reggelek, különleges reggelik 1. rész

Hétköznap a nagy rohanásban általában örülünk, ha egy szendvics elkészítése belefér az időbe, a meleg reggelit pedig a hétvégére hagyjuk. Ezeket a recepteket egy kevésbé rohanós hétköznapon is el tudod készíteni, de hétvégén mindenképp próbáld ki!

Zöldséges tojás muffin recept

 
Azért is szuper ez a recept, mert remekül hasznosíthatók benne a maradék zöldségek, húsok, és ezekből mindenki saját ízlése szerint állíthatja össze a saját reggelijét. Ha odafigyelsz, hogy milyen alapanyagokat választasz, könnyen a kiegyensúlyozott étrend része lesz.
 
Hozzávalók
fejenként 1 tojás
kevés tej
zöldségek vegyesen
sonka, sajt igény szerint
só, bors ízlés szerint
 
Muffin sütőformába szóld bele az apróra vágott zöldségeket, húsokat, sajtot, majd öntsd rá a kevés tejjel felvert, sózott, borsozott tojást. 180 fokra előmelegített sütőben süsd, amíg aranybarna lesz (kb. 15 perc)

 
Gyümölcsös, joghurtos polenta recept
 

Hozzávalók
2 csésze víz
2 csésze zsírszegény tej
csipet só
1 csésze kukoricadara
1 doboz görög joghurt
2 tk méz
friss gyümölcs
 

  1. Egy lábasban keverd össze a vizet, tejet és a sót, közepes lángon forrald össze. 
  2. Fokozatosan, folyamatos keverés mellett öntsd bele a kukoricadarát, alacsony hőmérsékleten, fedő alatt párold.  
  3. A joghurtot egy tálban keverd össze a mézzel, öntsd rá a kész polentára, friss gyümölcsökkel a tetején tálald.