Szuper hasizom erősítő gyakorlatok

Két keréken a főváros körül

Ezért jó, ha együtt sportoltok

5+1 érv amellett, hogy miért sportoljatok együtt télen is. Ha eddig nem tettétek, Valentin nap közeledtével próbáljátok ki a téli közös sportolást is.

Nem csak fittebbek lesztek, de a kapcsolatotokra is jó hatással lesz. Így érhető el egyszerre az egészséges életmód és a lelki béke.

  1. Ha párban sportoltok, erősebb a motiváció. Amikor te pihennél, ő tud téged a mozgás felé terelgetni és fordítva.
  2. Ha együtt edzetek, lelkiismeretesebben végzed a gyakorlatokat.
  3. Sokkal szórakoztatóbb ketten, mint egyedül, ráadásul elleshettek egymástól egy-két trükköt.
  4. A közös élmény még közelebb hoz egymáshoz.
  5. A sport közben felszabaduló endorfin mindkettőtök hangulatára pozitívan hat, ez pozitívan hathat a kapcsolatotokra is.

 

Mit sportoljatok?

 

  1. Otthon végezhető gyakorlatokat a nap bármely szakában beiktathattok, így egyszerű összehangolni a programot. Végezhettek saját testsúlyos gyakorlatokat, vagy használhattok súlyzót, gumikötelet.
  2. Futhattok közösen a szabadban vagy futópadon egymás mellett a konditeremben.
  3. Ha úszni mentek, válasszatok olyan uszodát, ahol utána fel tudtok melegedni a szaunában.
  4. Próbáljátok ki a falmászást!
  5. A fallabda nagyon intenzív mozgásforma, nem kell hozzá tenisztudás, és a verseny még jobban felpörget! 
  6. Ha az időjárás és időtök engedi, szánkózzatok, korcsolyázzatok, síeljetek!

 

Nestlé tippünk
Ne feledd, a sportoláshoz kell az energia! Edzés előtt egy kevés Nestlé OATS gabonapehely teljes kiőrlésű zabbal és egy pohár Nesquik kakaó 30%-kal kevesebb cukorral jó választás.