Keresés

Keresés

Hasonló címkék Mutasd az összes címkét

Mutasd az összes címkét

5 gyakorlat, ami nyaraláskor is formában tart

Edzés szalaggal a feszes, formás alsótestért

Hasizom erősítés hatékonyan

Hasizomerősítő gyakorlat, amit tényleg bárhol, bármikor elvégezhetsz. Ugye van napi 5 perced a feszes hasért?

A plankingben az a jó, hogy rövid idő alatt megdolgoztatja az egész tested, és hatékonyan formálja egyszerre több izmodat is, többek között a hasizmot. Nem kell hozzá semmilyen segédeszköz, nem kell hozzá extra előkészület, egy rövid bemelegítés után már nyomhatod is. 

Így hát tökéletes a plank gyakorlat:

  • két hosszabb edzés közötti napon
  • bármelyik edzésprogramba beillesztve
  • ha csak kevés időd van, de nem szeretnéd kihagyni tested pallérozását
  • ha utazol, nyaralsz, és nincs a közelben sportolási lehetőség
  • nem akarsz túl sok időt sporttal tölteni nyaralás alatt, de nem szeretnéd elhanyagolni az edzést.

Más gyakorlatokhoz hasonlóan itt is nagyon fontos a helyes kivitelezés. Nem csak a hatékonyság miatt, hanem a sérülések és derékfájás elkerülése miatt is. A deszkapóz helyes kivitelezéséről korábbi cikkünkben olvashatsz. Inkább végezd a gyakorlatot rövidebb ideig, de helyesen, mint rossz tartásban sokáig. Hidd, el, hogy hamar tudsz majd fejlődni, és az eredmény is látható lesz.

Ha már egyszer kipróbáltad, és megtetszett a gyakorlat, van egy jó hírünk! Több változata is létezik, természetesen mindegyik más izomcsoportot dolgozat meg jobban. 
Ha már plankoltál valaha, tudod, hogy kevésbé edzettek ritkán bírják tovább a helyesen kivitelezett, kifeszített pózt 20-30 másodpercnél. Aztán minél többet gyakorolsz, annál tovább bírod. 


Így hát, ha a most javasolt időintervallumokat nem tudod tartani, ne csüggedj! Csináld a plank edzést ameddig bírod, és meglátod, napról-napra jobban fog menni.

 

Nestlé tippünk
Soha ne kezdj el edzeni éhesen! Az edzésre fel kell készülni minden tekintetben, így az étkezés és folyadékfogyasztás tekintetében is. Az éhesen végzett edzés csak a tréning hatásfokát gyengíti, „plusz zsírégetést” nem eredményez! Sportolás előtt 30-40 perccel kapj be egy Nestlé Fitness müzliszeletet, ami energiát ad a mozgáshoz, ráadásul teljes értékű zab hozzáadásával készül.

 

Ne feledd, az egészséges életmódhoz a rendszeres mozgás mellett a kiegyensúlyozott táplálkozás is elengedhetetlen! Ha érdekel, hogyan teheted étrendedet kiegyensúlyozottabbá, és mire érdemes odafigyelni a különböző tápanyagok, alapanyagok használatánál, kövesd folyamatosan frissülő tematikus oldalunkat, ahol a tudatos, kiegyensúlyozott táplálkozáshozáshoz igyekszünk hasznos információt adni, illetve tisztázni a témával kapcsolatos tévhiteket is.
#NyisdKiANestlét #LegyélTudatosabbVásárlónk