Keresés

Keresés

Hasonló címkék Mutasd az összes címkét

Mutasd az összes címkét

Kezdd az újévet fitten

Így végezd helyesen az alapgyakorlatokat!

Erre figyelj, ha otthon edzel!

Most induló sorozatunkban alapgyakorlatokat mutatunk be, amelyek egy gyors, átmozgató edzésbe is beleférnek. Előtte pár jó tanács, mielőtt otthoni edzésre adod a fejed.

Legalább napi 30 perc mozgás ajánlott mindenkinek az egészség megőrzése érdekében. Sokan nem tudnak minden nap sportolni, így javasolt heti 2-3 alkalommal 1 órát a mozgásra szánni. Hosszabb edzéseken ráadásul jobban lehet koncentrálni egy-egy területre.

Ne feledd, látványos eredményre akkor számíthatsz, ha rendszeresen sportolsz, és odafigyelsz az étkezésedre is. Ha komolyabb eredményeket szeretnél elérni, érdemes hosszabb időt a sportra szánni, így az edzéseken egy-egy területet kiemelten meg tudsz mozgatni. 
 

Bemelegítés, ami nem maradhat el
Bemelegítő gyakorlatnak használd ezeket: helyben járás, nyújtózkodás magasba tartott karral, karkörzés, törzskörzés, álló helyzetben bokához hajolás, térdkörzés, álló helyzetben lábfej fenékhez húzása.

 

Otthon is figyelj:

 

  • …a kényelmes, sportos ruhára, ne szorítson!
  • …a kényelmes, megfelelő méretű helyre. Egész kis helyen is lehet otthon eredményesen edzeni, de előzd meg a baleseteket sérüléseket. Tekerd fel az alkalomhoz, ha csúszós a szőnyeg, told félre a bútorokat!
  • …szellőztess edzés előtt! Éljen a friss levegő!
  • …fogyassz folyadékot a megfelelő hidratáltságért!

 

Nestlé tippünk
Ne feledd, sportoláshoz szervezetednek szüksége van energiára, ezért soha ne kezdj neki éhgyomorra. Egyél előtte egy Nestlé Fitness müzliszeletet, és máris jobban megy a mozgás.