Rost

Rostok az étrendben

Figyelj a rostbevitelre! Az élelmi rostok fogyasztása nélkülözhetetlen az emésztés egészségének fenntartásához és a kiegyensúlyozott, változatos táplálkozáshoz. A jó hír az, hogy sok kedvelt élelmiszer – akár a te kedvenceid is – rostokban igen gazdag. A legjelentősebb rostforrások a teljes kiőrlésű élelmiszerek, a zöldségek és gyümölcsök (a csonthéjasok is) valamint a hüvelyesek.

Étkezés
A zabpalacsinta a zabpehelynek köszönhetően lassú felszívódású szénhidrátot tartalmaz, így hosszan tartó teltségérzetet ad, és folyamatosan látja el a szervezetet energiával.
Étkezés
Mert a reggeli az egyik legfontosabb étkezésünk.
Gyerek
Ha a gyerekek közérzete nem az igazi, az mindenre és mindenkire kihat. Olvass tovább, és ismerd meg, mi állhat az ilyen szorult helyzetek hátterében, és hogyan tudsz megoldást találni rá!
Gyerek
Sok olyan szituáció van, amit a gyermekek is kivételes helyzetként élnek meg, és amikre emésztőrendszerük így reagál. Összegyűjtöttük a 10 legjellemzőbbet.
Étkezés
Könnyű desszert vagy gyors reggeli.
Életmód
Kinoa, a hajdina és az amaránt… Mit érdemes róluk tudni?
Étkezés
Mutatunk egy olyan szuper reggelit, amit kár lenne kihagyni.
Életmód
Készíts olyan finomságokat a családnak, melyek az emésztőrendszert is támogatják!
Életmód
Hogyan hat a testmozgás emésztésünk egészségére?
Étkezés
Ami azért nagyon klassz, mert előző este gyorsan összeállíthatod, így reggel nincs vele más dolgod, mint megenni.