Keresés

Keresés

Hasonló címkék Mutasd az összes címkét

Mutasd az összes címkét

Edzés szalaggal a feszes, formás alsótestért

Kiegészítők, amivel hatékonyabb lehet az otthoni edzés

Kiegészítők, amivel hatékonyabb lehet az otthoni edzés 2.

Az otthoni edzésnek számtalan előnye van, hiszen a saját igényeid szerint végezheted a napi testmozgást. Nem kell alkalmazkodni az időjáráshoz, akkor és annyit edzhetsz, amennyi számodra megfelel. 

Cikksorozatunk első részében megismerkedhettél az otthoni edzés alapfelszereléseivel. Ha ezeket már beszerezted, de még mindig úgy érzed, hogy van energiád újabb gyakorlatokat elsajátítani, íme néhány extra kiegészítő.

 

Haskerék

Van egy eszköz, amivel kompletten formálhatod hasizmodat, anélkül, hogy ezer hasgyakorlatot végeznél el egy edzésen. Nem a kezdők kezébe való eszköz, hiszen a gyakorlat kivitelezése még a sportosabb embereket is rendesen megizzasztja. Garantáltan kemény munka lesz, cserébe azonban olyan komplett stimulációt tudsz biztostani az egész hasizom számára, ami szinte feleslegessé tesz minden más hasgyakorlatot.

 

Ne feledd! Soha nem szabad hagynod, hogy a hátad homorú legyen a gyakorlat végrehajtása közben. Végig domború háttal kell végezni a gyakorlatot!

 

Ugrálókötél

Az ugrálóköteles edzés az egyik leghatékonyabb mozgásforma, amely meglepően sokféle gyakorlat elvégzését teszi lehetővé; ebből adódóan meglepően sok izmot és izomcsoportot mozgat meg. Kiváló szolgálatot tesz az állóképesség javításában, a fogyás elősegítésében és remekül fejleszti a koordinációs készségeket.

 

Az ugrálóköteles edzés hatékonysága garantált, ennek viszont feltétele a huzamosabb ideig végzett testedzés. Állóképességtől függően 15 és 45 perc közötti edzésidő ajánlott.

 

Hullahopp

Sokan úgy tekintenek a hullahopp karikára, mint egy egyszerű gyerekjátékra, pedig valójában óriási lehetőségek rejlenek az eszközben, ugyanis napi 10 perc játékos edzéssel könnyedén eltűnnek az emberről a kilók. Ráadásul az edzés hatására éppen a két legkritikusabb hely, a has és a fenék feszesedik a leginkább.

TRX

A TRX ajtóra, rúdra szerelve otthon, vagy állványra, oszlopra felrakva kertben is könnyen használható. Meg tudjuk vele mozgatni az egész testünket, a saját testsúlyunkat használjuk ellenállásként, az intenzitást is mi szabályozhatjuk, így egy igazán jó befektetés, hiszen az edzettségi szinted javulásával sem kell majd új eszköz után nyúlni.

Gumi szalag

Cikksorozatunk előző részében már bemutattuk a hosszú gumiszalagot, ám ne feledkezzünk meg rövid kistestvéréről sem, hiszen nagyszerű popsi és comb formázó. Olyan kicsi és súlytalan eszköz, hogy nyaralásra is bátran magaddal viheted!

Fintess labda

A stabilitási labda, egyensúly labda vagy gimnasztikai labda eredetileg rehabilitációs célra készült, főleg a gerinc sérüléseinek gyógyítására. Az 1990-es években kezdték el használni a fitneszben, hamarosan minden konditerem és személyi edző egyik alap fitnesz eszközévé vált. A kemény felületen való testedzéssel szemben a gimnasztikai labda előnye, hogy annak instabilitása miatt a test több izma több izommunkát végez az egyensúlyozás miatt. Leginkább a törzs izmai (a has és a hátizmok) edzésére használják.

 

Nestlé tippünk
Ne feledd, a hatékony edzéshez elengedhetetlen a kellő energia, ezért lehetőleg edzés előtt egy órával egyél egy Nestlé Fitness gabonapehely szeletet.