Chia magos granolaszelet, hogy egészégesen induljon a reggel

Tippek korai reggelikhez

Tápláló reggeli egyszerűen

Ha reggeli, akkor rost. Ha rost, akkor zab. Ha pedig gyors zabos reggeli, akkor egy tál vörösáfonyás Nestlé CHEERIOS OATS teljes kiőrlésű zabbal.

A reggeli fontosságáról nem győzünk eleget beszélni. Ez szervezetünk számára az egyik legfontosabb étkezés, mely segít feltölteni üzemanyag raktárainkat, így segít a fizikai és szellemi munkavégzésben, a koncentrációban és a tanulásban egyaránt. 

Nem mindegy azonban, hogy mit eszünk reggelire. A kiegyensúlyozott étrendben kiemelkedő fontosságú teljes kiőrlésű gabonák és rostos tápanyagok lassan szívódnak fel szervezetünkben, ezért egyensúlyban tartják vércukor szintünket, megóvnak a hirtelen farkas éhségtől és kis mennyiségben fogyasztva is kellemesen eltelítenek.

De mit együnk a reggeli rohanásban? Sokan azért hagyják ki a reggelit, mert nincs idejük ezzel pepecselni a reggeli készülődésben, vagy, mert a rohanásban úgy érzik, nem is éhesek.

Erre kiváló megoldás a teljes kiőrlésű zabbal készült, hozzáadott vitaminokat és ásványi anyagokat tartalmazó gabonapehely, melyet elég egy kevés sovány tejjel vagy natúr joghurttal felönteni, esetleg rászórni egy kevés olajos magvat vagy gyümölcsöt, és máris kész a tápláló reggeli, amit a gyerekek is imádni fognak.

A legegyszerűbb kiegyensúlyozott reggeli receptje

40 g vörösáfonyás Nestlé CHEERIOS OATS
1 kis doboz natúr joghurt
3 szem dió durvára darabolva
½ banán feldarabolva
1 késhegynyi fahéj

A hozzávalóhat keverd össze, és máris kész a reggeli!