Tényleg zsír a zsír? - Érdekességek a zsírokról

Mi a Nestlénél erre figyelünk a zsírral kapcsolatban

A rendszeresség jó szokás

Lényeges, hogy rendszert vigyél táplálkozásodba, és nagyjából azonos időpontokban, napi 3-5 alkalommal étkezz. Most megtudhatod, hogy mindez miért fontos.

A reggeli, ebéd és vacsora, mint főétkezések mellett a kisétkezések, azaz tízórai és uzsonna étrendbe iktatása révén egyenletesebb marad a vércukorszint, és az éhségérzet is jobban „kordában tartható”.

 

Egyetlen fogyókúra kedvéért se hagyj ki főétkezéseket, mert kedvezőtlen anyagcsere folyamatokat indít el, ami zsírlerakódásra hajlamosít, és a várttal épp ellentétes lesz a hatás, a leadott kilók idővel visszajönnek, sőt, a testtömeg meghaladhatja az eredeti értéket is.

 

Érdemes időben felkelni, hogy nyugodtan tudj reggelizni, mert ha kimarad a napindító étkezés, nehezebben tudsz koncentrálni és csökkenhet a teljesítményed. 

A feszített munkatempó ne menjen az ebéd rovására! Fontos megteremteni az étkezés feltételeit, hogy újult erővel folytathasd tevékenységeidet. 

 

Figyelj arra, hogy vacsorádat lefekvés előtt legalább két órával fogyaszd el, és ezt követően már ne egyél, mert a késő esti étkezések fokozzák a túlsúly kialakulásának esélyét.