Keresés

Keresés

Hasonló címkék Mutasd az összes címkét

Mutasd az összes címkét

Zab - variációk

A napi megfelelő koncentráció és erőnlét fontos feltétele a jól összeállított étrend. És hogy ebben hol kaphat helyet a zab? – cikkünkben adunk néhány ötletet.

Készülj fel a reggelre!

 

Jó, ha mindig tartasz otthon olyan nyersanyagokat, amelyek egy könnyen összeállítható reggelihez szükségesek – például zabpelyhet. Fogyaszthatod tejjel vagy joghurttal, adhatsz hozzá friss vagy kevés aszalt gyümölcsöt, olajos magvakat (pl. diót, mandulát). Ráérősebb reggeleken jut idő a tejben főtt zabkására is.
 

Áztasd be este a zabpelyhet, hogy másnapra megpuhuljon!

 

Munkahelyi tartalék

 

Legyen helye a fiókodban némi zabpelyhes keksznek vagy müzliszeletnek. Jól jöhet, akár egy hosszúra nyúlt megbeszélést követően, hogy kibírd az ebédig, de egy csésze tea mellé is fogyaszthatod uzsonna gyanánt.

 

Mihez illik a zab?

 

Használj zabpelyhet töltött vagy rakott ételekhez, csempészd bele húsgombócba, vagdaltba, galuskába, de túrós desszertekbe is kiváló. Készíthetsz zabkorpás pizzatésztát, pogácsát, kekszet, muffint, zablisztes süteményeket, stb.