Keresés

Hasonló címkék Mutasd az összes címkét

Mutasd az összes címkét

Tippek korai reggelikhez

Amikor elkezdődik az újabb iskolaév, újra bele kell rázódni a reggeli rutinba. Ötleteinkkel a reggeli elkészítése gyerekjáték lesz.

Annak ellenére, hogy a reggeli a kiegyensúlyozott, egészséges táplálkozás egyik alappillére, és kifejezetten fontos a gyerekek szellemi és fizikai teljesítménye szempontjából, a hazai iskolások közül sokan indulnak el reggeli nélkül az iskolába. 

 

Mit tehetsz, hogy ne maradjon el a reggeli?

 

  1. Kelj a szükségesnél 10 perccel hamarabb. Korán kelni, és iskolába sietni úgyis nagy feladat szeptemberben, jól fog esni, hogy a reggeli készülődés nem a rohanásról szól. Ha időben kelsz, akár még egy kávézás is belefér, mielőtt a család többi tagja is felébred.
  2. Este készíts össze minden iskolai holmit, és válaszd ki a másnapi ruhákat is, reggel ezzel már ne kelljen foglalkozni.
  3. Feküdj le időben, a gyerekeket szintén időben fektesd le!
  4. Ha már nyertetek pár percet üljetek le megenni a reggelit. A jó példa segít, és jobban is esik az étel a gyerekeknek, ha nem egyedül ülnek asztalhoz.
  5. Készülhetsz előre is. Előző este készíts egy-egy pohár chia pudingot, amire reggel csak rá kell tenni egy pár szem gyümölcsöt.
  6. Próbálj meg változatosan reggelizni, előre elkészített házi szendvicskrémek, a szezonnak megfelelő zöldségek segítenek feldobni az étkezést.
  7. Ha reggel még nincs nagy étvágyuk a gyerekeknek, kínáld őket tejjel, teljes értékű gabonapehellyel, gyümölccsel. Fontos, hogy reggel tápláló, rostokban, vitaminokban gazdag étkezéssel induljanak neki a napnak!
  8. Ha nagyon csúszásban vagytok, igyatok meg egy pohár gyümölcslevet, zöldséglevet, vagy kakaót, és mindenki kapjon egy-egy teljes értékű gabonából készült müzliszeletet, amit még út közben is meg tud enni.

 

 

Nestlé tippünk
Villám reggeli, mégis tartalmazza a napindításhoz szükséges energiát egy tál Nestlé Fitness gabonapehely natúr joghurttal és gyümölcsökkel, vagy egy szelet teljes kiőrlésű pirítós egy szelet sonkával és friss zöldségekkel, mellé egy pohár cukorcsökkentett Nesquik kakaóval.