Tényleg zsír a zsír? - Érdekességek a zsírokról

Mi a Nestlénél erre figyelünk a zsírral kapcsolatban

Tavaszi felfrissülés uborkával

Üdítő íze miatt az uborkát érdemes gyakran becsempészni az étrendedbe – és ez nem az egyetlen ok, ismerd meg a többit is!

Hidratálás felsőfokon uborkával

Az uborka víztartalma kiemelkedően magas (95% körüli), ennek köszönhetően fogyasztása hozzájárul szervezeted megfelelő folyadékszükségletének kielégítéséhez.

Tudtad?
Számos bőrápoló és regeneráló kozmetikum készítéséhez használnak uborkakivonatot, melynek hatóanyagai – köztük vitaminok (biotin, pantoténsav) – a bőr vízmegtartó képességét javítják.

 

Minimális kalória

Az uborka csekély energiát ad, így bátran beilleszthető a testtömeg-csökkentő étrendbe. Kálium és magnézium mellett fellelhető benne folát, B1- és B2-vitamin is. C-vitaminhoz szintén hozzájut a szervezeted, ha az uborkát nyersen, szendvics mellé, vagy salátaként, esetleg zöldségturmixként fogyasztod.

 

Készíts levest főzés nélkül! A kevés sóval, borssal, ecettel, cukorral, valamint reszelt vöröshagymával és fokhagymával ízesített joghurtot engedd fel vízzel, majd keverd hozzá a lereszelt uborkát. Lehűtve az igazi!

 

Az értékes gondolatokat köszönjük szakmai partnerünk, az MDOSZ kollégájának, Szász-Győző Zsuzsannának!