Keresés

Keresés

Hasonló címkék Mutasd az összes címkét

Mutasd az összes címkét

Kiegyensúlyozott reggeli várandós kismamáknak

Babát vársz, de bizonytalan vagy a táplálkozásodat illetően? Cikkünkből megtudhatod, mire kell figyelned már a nap első étkezésénél, hogy születendő gyermeked a fejlődéséhez szükséges fontos tápanyagokhoz hozzájusson.

Várandósság idején, különösen, amikor émelygés, hányinger, esetleg hányás jelentkezik, nehézségekbe ütközhet megvalósítani az ajánlások szerinti táplálkozást.

Ne erőltess magadba olyan ételt, amit nem kívánsz! Lényeges, hogy mindig reggelizz, és rendszeresen, nyugalomban étkezz a nap folyamán!

Az étrended pedig tartalmazzon:

  • teljes értékű gabonaféléket
  • sok zöldséget, gyümölcsöt
  • tejet, tejterméket
  • vasban gazdag élelmiszereket
  • halat
  • megfelelő mennyiségű folyadékot

Fontos, hogy az ajánlott élelmiszercsoportokon belül is vannak kifejezetten javasolt, illetve nem ajánlott alapanyagok is. Ha részletesebben olvasnál a Magyar Dietetikusok Szövetségének ajánlásairól, olvasd el sorozatunk következő részeit.

Az értékes gondolatokat köszönjük szakmai partnerünk, az MDOSZ kollégájának, Szász-Győző Zsuzsannának