Keresés

Keresés

Hasonló címkék Mutasd az összes címkét

Mutasd az összes címkét

6 tény a reggeliről

Fontos tények a reggeliről és a reggelizésről, amit minden anyukának hasznos tudni.

  1. A megfelelő napindításhoz elengedhetetlen a reggeli, amelyre kiemelten szüksége van szervezetünknek az éjszakai 8, de akár 12 órás nem evést követően.
     
  2. A nap első étkezésének a napi energia-, így tápanyag-bevitelünk 20 százalékát ajánlott biztosítania, amit egyetlen más étkezés sem pótolhat egy kiegyensúlyozott étrendben.
     
  3. A kiegyensúlyozott reggeli tartalmaz teljes értékű gabonából készült élelmiszert, például teljes kiőrlésű kenyeret, péksüteményt vagy gabonapelyhet; tejet, tejes italt, egyéb tejterméket vagy egyéb, teljes értékű fehérjeforrást; zöldséget vagy gyümölcsöt, illetve innivalót.
     
  4. Naponta minimum 2-2,5 liter folyadékra van szüksége a szervezetünknek, amelyből 1,5-2 litert folyadékokkal fogyasztunk el. Jó tudni, hogy nem csupán a víz, a tea vagy a gyümölcslé lehet jó választás, a tej és a tejes italok – így a kiegyensúlyozott reggeli részeként egy pohár NESQUIK kakaó ital is – hozzájárulnak a szükséges mennyiség eléréséhez.
     
  5. A közös reggelizés amellett, hogy jó színtere lehet az együtt töltött családi alkalmaknak, hozzájárul a gyermek megfelelő táplálkozási szokásainak kialakításához is.
     
  6. Összességében számos vizsgálat bizonyította, hogy azok a gyermekek, akik mindennap reggeliznek, jobb szellemi teljesítményre képesek, így fontos, hogy ne engedjük el őket tápláló reggeli nélkül!