Tényleg zsír a zsír? - Érdekességek a zsírokról

Mi a Nestlénél erre figyelünk a zsírral kapcsolatban

Gabonapelyhek teljes értékű gabonával

Miért érdemes teljes értékű gabonából készült ételeket fogyasztani?

A teljes értékű gabonák tartalmazzák a gabona mindhárom részét: a korpát, csírát és a magbelsőt is. A korpa jelentős rostforrás, ezentúl gazdag ásványi anyagokban, vitaminokban. Amellett, hogy a rostok segítik az emésztést, kutatások kimutatták, hogy a napi 3-5 adag teljes értékű gabonát tartalmazó étrend csökkenti a szív- és érrendszeri megbetegedések, és a 2-es típusú cukorbetegség kialakulásának kockázatát.

 

Ne csak reggelire fogyassz teljes értékű gabonaféléket! Az uzsonna, vacsora szendvicséhez is használj teljes kiőrlésű pékárut, köretként barnarizst, teljes kiőrlésű tésztát. Ha napközben megéhezel, vagy gyorsan tízóraiznál, akkor választhatsz müzliszeletet vagy gabonapelyhet!

 

Tudtad? 
A termék csomagolásán található összetevői listában mindig az áll legelöl, amiből a legtöbb került a termékbe. A Nestlé gyerekeknek készült gabonapelyhei esetében ez már a teljes értékű gabona.

  • Gabonapelyheink vitaminokkal és ásványi anyagokkal is támogatják a napi tápanyagbevitelt.
  • A termékek receptúrájának kialakításánál fontosnak tartjuk, hogy kielégítsék a változatos fogyasztói igényeket, ezért sokféle ízvariációt találsz a Nestlé gabonapelyhek között.

 

Zabbal a kiegyensúlyozott táplálkozásért


A termékfejlesztésnél figyelembe vesszük a hazai és a nemzetközi élelmiszerajánlásokat is. A zabfogyasztást támogatja például a Nestlé CHEEERIOS OATS gabonapehely család.

A zab, béta-glükán rostban gazdag élelmiszer. Fogyasztásával csökkenthetjük a vér koleszterinszintjét, de jótékony hatással van emésztésünkre is, így könnyen beilleszthető az egészséges étrendbe.

Tudtad?
3 g zab-béta glükán napi bevitele csökkenti a vér koleszterinszintjét. 1 adag (40 g) Nestlé CHEERIOS OATS gabonapehely, 1,4 g béta-glükánt tartalmaz. Ez a kedvező hatás eléréséhez szükséges napi mennyiségnek kb. 1/3-át biztosítja.

 

A szívkoszorúér-betegség kialakulásának több kockázati tényezője is van, egyikük a magas koleszterinszint. A kockázati tényezők egyikének megváltoztatása önmagában nem feltétlenül elégséges a kedvező hatás eléréséhez.
Ezért fontos, hogy ügyelj a változatos, kiegyensúlyozott étrendre és az egészséges életmódra!