Messze jársz az egyensúlytól

Ma elég sok mindent fogyasztottál... próbálj mértékletesebb lenni, vagy néhány bevett, megszokott ételt/alapanyagot cserélj le. Alább ajánlunk is néhány finom, változatos és könnyű fogást.

Ez egy ilyen nap

Mai kalóriabeviteled jócskán meghaladja az egyensúlyi értéket. Ha ez tartósan így van, próbálj változtatni étkezési szokásaidon, egyél kevesebbet vagy fogyassz könnyebb ételeket. Nézd meg recept ajánlatainkat, van néhány ötletünk!

Ilyen napok is vannak

Hát ez bizony több lett, de ne aggódj. Játssz egy kicsit a mérleggel, vagy nézd meg recept ajánlatainkat, hogy megtudd, milyen ételekből állíthatod össze úgy a napi menüd, hogy egyensúlyban maradj!

Ez picivel több a szükségesnél.

De nem jelentősen: ennyit egy kis soron kívüli testmozgással könnyen korrigálhatsz. Vagy légy tudatosabb, és készíts olyan ételeket, amelyek laktatóak, de kevesebb kalóriát tartalmaznak. Ehhez adunk is néhány tippet pár sorral lejjebb.

Légy mértékletesebb!

Némiképp túllépted az egyensúlyi értéket, de ne aggódj, inkább holnap figyelj oda jobban, vagy ellensúlyozd az extra kalóriákat egy kis plusz mozgással. De az is segíthet, ha néhány fogást könnyebbre cserélsz. Ha szívesen veszel néhány ötletet, kattints ajánlott cikkeinkre!

Kicsit túlszaladtál!

Ma egy kicsivel többet fogyasztottál az optimálisnál... de még nem vészes, ha ellensúlyozod egy kis mozgással, vagy az elkövetkező napokban jobban odafigyelsz. Esetleg cserélj le néhány ételt/alapanyagot – olvass bele ajánlott cikkeinkbe!

Egyensúlyban vagy!

Ez ám a mértékletesség! Úgy tűnik ügyesen állítottad össze a napi menüd, így megközelítően annyi kalóriát fogyasztottál, amennyire szervezetednek szüksége van. Figyelj a kalóriák mellett a változatos, tápanyagokban gazdag táplálkozásra!

Nagyon jó!

A mai napon sikerült megőrizned az egyensúlyt, kalóriabeviteled testsúlyodhoz, magasságodhoz, nemedhez és életkorodhoz mérten optimális. Csak így tovább! Ne feledd, a kiegyensúlyozott táplálkozás mellett fontos a rendszeres mozgás is.

Gratulálunk!

Mai napi menüd összesített kalóriatartama közelíti az egyensúlyi értéket. Így kell ezt csinálni :) A kalóriák mellett azonban figyelj ételeid tápanyag tartalmára is! Nézegesd meg hozzá cikkeinket!

Vége is a napnak?

Nyugodtan ehetsz/ihatsz még egy keveset. Alább adunk is pár jó tippet és receptet a kiegyensúlyozott táplálkozáshoz..

Jó hírünk van!

Közel jársz az egyensúlyi értékhez, de még alatta vagy, így lelkiismeretfurdalás nélkül fogyaszthatsz még valamit. Egy mértékletes étkezés vagy egy kis desszert? Nézd meg receptjeinket, hátha valamelyik felcsigáz!

Egy kicsi még belefér

Ma még nyugodtan asztalhoz ülhetsz vagy nassolhatsz is akár – ehhez találsz néhány tippet pár sorral lejjebb. Ne feledd, a lényeg az egyensúly!

Légy mértékletes, de talán ne ennyire!

Nézd meg receptötleteinket, hogy étvágyat csináljanak! Ha nagyon szigorúan figyeled a kalóriabeviteled, esetleg fogyni szeretnél, mindenképp konzultálj a háziorvosoddal vagy dietetikus szakemberrel!

Tényleg ennyit ettél ma?

Biztos ettél ötször? A kisétkezéseket se hanyagold el! Ha diétára fognád magad, előtte mindenképp konzultálj a háziorvosoddal vagy dietetikus szakemberrel! És nézd meg receptjeinket – biztos kedvet kapsz valamelyikhez!

Még bőven fogyaszthatsz.

A mai napi menüd összesített kalóriatartama még messze van az egyensúlyi értéktől. Ha nincs ötleted, mit egyél, olvass bele receptjeinkbe. A nagyon drasztikus fogyókúra ártalmas lehet az egészségedre, ha csökkenteni szeretnéd a testsúlyod, kérd ki háziorvosod vagy dietetikus szakember tanácsát!

A 'tányérod' még üres.

Jelöld be mindazt, amit ma fogyasztottál és utána kérj értékelést!