Keresés

Keresés

Hasonló címkék Mutasd az összes címkét

Mutasd az összes címkét

Így végezd helyesen az alapgyakorlatokat!

7+1 meggyőző érv a rendszeres sport mellett

Kezdd az újévet fitten

Tudtad, hogy a legtöbb ember januárban kezd rendszeres mozgásba? És azt, hogy a legtöbben még húsvét előtt feladják? Légy te az üdítő kivétel! 

A karácsonyi hatalmas lakomák és a szilveszteri buli után, lehet, hogy itt az ideje egy kis mértékletességnek. Szeretnél fittebb lenni, de nem tudod hogyan kezdj hozzá?


Először is gondold át, mi a célod, mit szeretnél elérni. Fogyni szeretnél, vagy csak fittebb és egészségesebb lenni, hogy bírd a gyerekek által diktált tempót? 

Ha eddig nem sportoltál rendszeresen, itt az ideje odafigyelned a mindennapi mozgásra. Nem csak a külsőd, de leginkább az egészséged miatt. Természetesen nem kell azonnal elrohannod a legközelebbi edzőterembe és minden nap órákat izzadnod a gépek felett, de a rendszeres testmozgás ma már elengedhetetlen.

  1. Kezdetben elég, ha elkezded újra használni  a lábaidat. Nincs is olyan messze a kisközért vagy a gyógyszertár ugye? Akár le is sétálhatsz hazafelé két buszmegállót. Apróságok, de kezdetnek tökéletes.
  2. Ha ennél kicsit komolyabban gondolod a sportos életmódot, de nincs kedved kimozdulni, remek online órákat, kurzusokat találhatsz az interneten. Fizikai állapottól, szabadidőtől függően számtalan különböző óra közül választhatsz.
  3. Ha a napi  rendszeres sport nem is fér bele az életedbe, hétvégén és szabadság alatt mindenképp törekedj legalább napi egy óra mozgásra. Hétvégén menjetek kirándulni a barátokkal, korcsolyázni, szánkózni a gyerekekkel, sétálni a parkban a kutyával.
  4. Keress egy társat a mozgáshoz, mert együtt szórakoztatóbb és nem is lesz kedved elcsalni.


A fittség és az egészséges életmód természetesen nem csak a mozgásból áll. Figyelj oda a kiegyensúlyozott táplálkozásra is! Táplálkozz naponta ötször, mértékletesen, és figyelj az alapanyagok minőségére is. A rostban gazdag élelmiszerek, zöldségek, gyümölcsök mindig legyenek az étrended részei. Emellett mindig figyelj a megfelelő tápanyag- és vitaminbevitelre is.  

Nestlé tippünk
Tudtad, hogy a Nestlé gyermekeknek szánt gabonapelyheinek fő összetevője a teljes értékű gabona, emellett pedig reggeli termékeinket vitaminokkal is dúsítjuk? Reggelire egy tál gabonapehely sovány tejjel vagy joghurttal, friss idénygyümölccsel és olajos magvakkal kitűnő és gyorsan kivitelezhető választás, hogy jól induljon a nap. Ha pedig gluténmentes étrendet követsz, válaszd a gluténmentes Nestlé Corn Flakes-t, mely 3 különböző ízben is kapható.