Keresés

Keresés

Hasonló címkék Mutasd az összes címkét

Mutasd az összes címkét

Tuti tippek, ha futóversenyre készülsz

Feszüljön a hasizom!

5 gyakorlat, ami nyaraláskor is formában tart

Utószezon, minivakáció, hosszú hétvége? Természetesen ilyenkor sem kell lemondanod a napi testedzésről. Olyan gyakorlatokat mutatunk, melyeket bárhol, bármikor végezhetsz.

Jobban fog esni az esti vacsora is, ha tudod, hogy aznap is tettél valamit az egészségedért smiley

A hétvégi kiruccanásba legkönnyebben a kardió edzéseket tudod beilleszteni, hiszen futni, tempósan gyalogolni vagy kerékpározni szinte biztosan lesz lehetőséged. Ám az erőnléti edzéseket sem kell kihagynod, mindössze saját testsúlyodra vagy egy gumiszalagra lesz szükséged.

Nem is gondolnád, hogy egy jól összeállított gyakorlatsor egy erős gumiszalaggal milyen hatékony tud lenni! Utazás alatt rövid, de teljes testet átmozgató gyakorlatokat érdemes csinálnod, elég 30-40 perc. Lényeg, hogy az összes főbb izomcsoportot mozgasd át, lehetőleg minimum 3 sorozatban.

 

Karok

Tricepszedet legegyszerűbben úgy erősítheted, ha falnak vagy székre támaszkodva végzel toló mozdulatokat saját testsúllyal. Bicepsz erősítésre jó, ha van nálad gumiszalag. Végezz karhajlításokat úgy, hogy az összekötözött gumiszalagot beakasztod a talpad alá.

 

   

Lábak és popsi

Guggolást és kitörést mindenhol tudsz végezni és semmilyen eszközre nincs szükséged hozzá. Az a legjobb ezekben a gyakorlatokban, hogy sokféleképpen végezheted őket. Guggolhatsz széles vagy szűk terpeszben, leguggolhatsz egészen mélyre, vagy végezhetsz kisebb, intenzív rugózásokat is. A kitörésekhez sem kell feltétlenül nagy távokat sétálnod, a statikus kitörések - amikor egy helyben, kitörés pozícióban ereszkedsz le és fel - is hatékonyak. Mindkét gyakorlat remekül formálja a combot és a popsit egyaránt.

 

Has

A planking az a gyakorlat, amit nem lehet elégszer végezni, mert hihetetlenül jól edzi a tartó izmokat. A legfontosabb szabály itt a feszes test. A szabálytalanul végzett gyakorlat nem csak a hatékonyságot csökkenti, hanem sérülésekhez is vezethet. Akkor végzed jól, ha nem homorítasz, és a fenekedet sem tolod ki. Képzeld el, hogy egy seprűt fektetnének a hátadra, akkor annak teljesen egyenesnek kellene lenne. Léteznek variációk plankingre, amiket szintén nagyon ajánlunk, de itt is figyelj a helyes kivitelezésre.

 

A jolly joker fekvőtámasz

A fekvőtámasz egy igazán komplex feladat, leginkább mellizom gyakorlat, de az egész testet átmozgatja. Figyelj arra, hogy tested végig feszes legyen! Szerencsére ezt a gyakorlatot is számtalan variációban csinálhatod, szűken, széles kéztartásban, egykézzel, térdelve…és még sorolhatnánk smiley

 

Nestlé tippünk
Ne feledd, a hatékony edzéshez elengedhetetlen a kellő energia, ezért lehetőleg edzés előtt egy órával egyél egy Nestlé Fitness gabonapehely szeletet, melyet most új banános ízben is megtalálsz az üzletek polcain.