Keresés

Keresés

Hasonló címkék Mutasd az összes címkét

Mutasd az összes címkét

Vitaminpótlás télen

5 tipp gyerekes nagybevásárláshoz

3 tipp, hogy hidratált maradj

Veled is rendszeresen előfordul, hogy kevesebb vizet iszol, mint kéne? Tippjeinkkel könnyen menni fog.

  1. Mindig legyen a közeledben víz. Iskolába, sporthoz mindig vigyél magaddal egy üveg vizet. Indulás előtt is igyál egy pohár vizet!
  2. Ha izzadsz, igyál! Sportoláskor vagy nagy melegben a test intenzívebben párologtat, ezért több folyadékot kell meginnod a megfelelő egyensúly fenntartásához. Melegben, mozgás előtt, közben és utána is igyál vizet! 
  3. Étkezések után mindig igyál! Ha tízóraiztok, ebédeltek, uzsonnáztok, étkezés után ne felejts el inni egy nagy pohár vizet.

Ne csak a melegre figyelj, hegyi túrázás alatt is fontos a hidratációra!
Mivel szervezetünk folyadékellátottsága fontos szerepet játszik a hőszabályozásban, a magaslati, hideg környezetben különösen fontos, hogy megfelelő mennyiségű folyadékot fogyasszunk!

Jó tanács szülőknek: Nagyon fontos, hogy a nap folyamán rendszeresen kínáld vízzel a gyerekeket!A felnőttekhez képest a csecsemők és a gyermekek testének víztartalma jelentősen magasabb, éppen ezért érzékenyebbek a kiszáradás szempontjából. Számukra a folyadékbevitel nemcsak az elveszített víz pótlása miatt fontos, hanem a növekedés vízigényének kielégítésére is.
Forrás: MDOSZ hírlevél 2016