Keresés

Hasonló címkék Mutasd az összes címkét

Mutasd az összes címkét

3 tipp, hogy hidratált maradj

Veled is rendszeresen előfordul, hogy kevesebb vizet iszol, mint kéne? Tippjeinkkel könnyen menni fog.

  1. Mindig legyen a közeledben víz. Iskolába, sporthoz mindig vigyél magaddal egy üveg vizet. Indulás előtt is igyál egy pohár vizet!
  2. Ha izzadsz, igyál! Sportoláskor vagy nagy melegben a test intenzívebben párologtat, ezért több folyadékot kell meginnod a megfelelő egyensúly fenntartásához. Melegben, mozgás előtt, közben és utána is igyál vizet! 
  3. Étkezések után mindig igyál! Ha tízóraiztok, ebédeltek, uzsonnáztok, étkezés után ne felejts el inni egy nagy pohár vizet.

Ne csak a melegre figyelj, hegyi túrázás alatt is fontos a hidratációra!
Mivel szervezetünk folyadékellátottsága fontos szerepet játszik a hőszabályozásban, a magaslati, hideg környezetben különösen fontos, hogy megfelelő mennyiségű folyadékot fogyasszunk!

Jó tanács szülőknek: Nagyon fontos, hogy a nap folyamán rendszeresen kínáld vízzel a gyerekeket!
Mivel a testsúlyukhoz képest ők nagyobb felületen párologtatnak folyadékot, mint a felnőttek, így könnyebben kiszáradhatnak. A gyerekek a magas hőmérséklet okozta megterhelést is nehezebben viselik.